Největší SEO trendy v roce 2020

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače je důležitá nyní možná více než kdy jindy. Stejně jako v jiných oblastech, i zde se trendy každým rokem trochu mění. Některé zastarají, jiné naopak vzniknou. Optimalizovat obsah své webové stránky ale musíte neustále. Jinak se ztratíte z dohledu uživatelů a nebudou se k vám vracet. A už vůbec nebudete schopni získat nové klienty.
hledání neznámého dalekohled
SEO online marketing je podstatný pro všechny podnikatele bez ohledu na jejich velikost a bez ohledu na produkty nebo služby, které nabízí. Abyste si byli jistí, že nabízíte vyhledávači i uživatelům to, co chtějí, měli byste se svěřit do rukou odborné agentury.

SERP Snippety

Možná už jste si jich sami všimli. SERP Snippet nebo také Feature Snippet je krátký úryvek, který obsahuje definici hledaného dotazu. Často je provázen také obrázkem, který se týká daného tématu. Když do vyhledávače napíšete “jak upéct kuře“, zobrazí se krátký výňatek z webu, který ve zkratce popisuje postup očištění, naporcování a upečení kuřete.

Tento nový typ zobrazení příspěvku můžete využít tak, že tomu přizpůsobíte svůj obsah. Připravte obsah tak, aby byl vhodný pro úryvek, který by Google mohl použít. Díky tomu máte v současnosti poměrně velkou šanci, že si Google vybere právě vás a zobrazíte se uživateli jako nejlepší výsledek.hledání neznámého dalekohled

Budoucnost hlasových pokynů

Již nyní se hlasové vyhledávání hojně využívá. Díky postupnému rozšiřování chytrých domácností se tento trend zajisté během letošního a pár dalších let hodně zvýší. Podle odhadů budou letos lidé zadávat lidé dotazy pomocí hlasu až v 50 procentech případů. To je hodně, a proto s tím musíte počítat.

Faktorů, které musíte pokrýt při optimalizaci pro hlas je celá řada. Mezi ty nejzákladnější ale patří sestavení vstupních stránek, nastavení strukturovaných dat a přesměrování obsahu k lokálním dotazům. To znamená, že se budete zobrazovat jen v češtině a pouze lidem v České republice.